Uw voorkeursnascholingen gratis in uw inbox? Registreer nu.

Help, een klacht!

Van der Valk Hotel Vianen, Vianen
Accreditatie onbekend
Accreditatie Bureau Cluster 1 (ABC1)
Standaardtarief
€ 120.00
Korting voor leden
Donderdag 14 november 2019
van
15:00 tot 20:00
Meer info & inschrijven

Voorkomen en omgaan met klachten, geschillen en claims

Een centraal georganiseerd congres i.s.m. SKGE om huisartsen te informeren over de Wet kwaliteit, klachten en geschillen zorg (Wkkgz) en over het nut en de route van afhandeling klachten en geschillen door SKGE. Een bijeenkomst met interessante sprekers / experts, onderbouwt met casuïstiek. Ook wordt aandacht besteed aan het voorkomen van klachten als de patiënt boos of emotioneel wordt.

Leerdoel

  • op de hoogte zijn van de Wkkgz met betrekking tot klachten en geschillen
  • weten hoe de procedures klacht- en geschilbehandeling verlopen
  • handvatten bij omgaan met en voorkomen van klachten van patiënten

Inhoud workshop

Interessante sprekers / experts nemen u mee in de procedures bij klachten en het voorkomen van klachten.


Accreditatie:
Accreditatie Bureau Cluster 1 (ABC1) Accreditatie onbekend

Competenties:
Onbekend

ICPC Codes:
Onbekend

- ADVERTENTIE -

Locatie

Van der Valk Hotel Vianen, Vianen

Wij steunen Huisarts-Nascholing.nl